Search This Blog

Monday, June 6, 2011

בונז'ורנו





אם להיות כנה, אני אכן מציירת ציור ליום לפחות. אך לצערי המחסור במצלמה נורמאלית מוציא לי את הטורנדו מהחצאית. אז אני אאלץ למצוא פתרון שמספק את הדעת. כמו לרכוש אייפון, אבל קודם למצוא עבודה שהיא לא מלצרות/מוכרת/שירות לקוחות/זנות וקודם לסיים את תקופת המבחנים. סקרה בלו. מבייס. מקווה לא לאבד את דעתי בדרך ולהגיע למצב הזה:
(Shirley Temple loosing it, or showing it off either way you choose, via ffffound!)
אני רוצה לשתף אתכם בחוויה הכיפית היומית שלי מלבד אומנות: ספורט. כל סוג שהוא גם רדיפה אחרי תרנגולי הודו תופס.
בריצות היומיות שלי נראה שהשכל שלי פשוט מתעופף לו ושירים שלא שמעתי שנים צפים להם על התודעה. אתמול היה לי את בופאלו סולג'ה של בוב יקירנו, והיום היה לי את suzanne vega tom's diner... אז הרי:

כמו כן חלמתי שאבא שלי מנגן את Nymphatemine של Cradke of Filth על אקורדיון. לשמע הסיפור הזה הוא רק אמר שזה מוצא חן בעיניו מאוד... יש מטאליסט קטן שמתחבא בכל אחד...
(המטאליסט הקטן והחמוד. אציין שאבא שלי קצת יותר סינטרה שיק, לכן ריספקט via Threadless)
עד שאמצא תחליף לטמאגוצ'י הסלולרי- הרי צירים שלי מתקופות קודמות. ןגם עד שאני ארגיש נוח לחשוף את עצמי בפני זרים גמורים


שני ציורים שהוצגו במלון 'מצפה הימים' שנה שעברה... הם היו שם איזה שבועיים עד שנמכרו.
והרי קלוזאפ: שני החבובים הללו היו חלק מסדרה בשם 'Mirror mirror', נסו לנחש מדוע ולמה. אם אתם מתקשים, אנא פנו למנתח המוח הקרוב לביתכם.
אנד דיס איז, קלוז אפ נאמבר טו^_^

ביאצ'ס, היה נחמד אל דאגה מצאתי דרך יצירתית למימון האייפון אליו אני משתוקקת: תרגום מאמרים (כל השנים של בהייה בCartoon Network וקריאה אובססיבית של הארי פוטר באנגלית לבסוף השתלמו! כדי שלא תחשבו שאני סופר שטחית; גם קראתי אדגר אלן פו, אבל בעצם לא כזה איכפת לי מה אתם חושבים=^_^=סורי).

בברכת תותים פוראבר
~Toot

No comments:

Post a Comment