Search This Blog

Monday, September 26, 2011

דברים שעושים לי נעים בקישקע











מקרון^_^ זה ספציפית מהפטיסרי French Landuree ולכן הוא כל כך שמח

לקום בבוקר לחלון כזה:
יש יותר מדי אור בעולם הזה וזה מוציא את כל החשק לישון או לקום, כך שאין הרבה אופציות חוץ מלמות^^ וגם אז שמעתי שיש איזה אור ומנהרה.. אני מציעה שנעשה עם איסלנד חילופי שבויים . אנחנו ניתן להם אור (כי יש להם לאיזה חצי שנה רק חושך ולכן הם כל כך לבנים) והם יתנו לנו חורף אמיתי. כזה שיהיה אפשר להכין בו אנשי שלג עם גזר באף.

כשיש חלון כזה (כפי שראיתם הנ"ל) גם יותר כיף לרוץ. שזה עוד משהו שעושה לי נעים בקישקע.
החלטתי לשים תמונה של סינר במקום של אנשים עושים ג'וגינג... תמונות של אנשים רצים זה לא הקטע שלי. גורם לי להרגיש עצלנית. למרות שתכלס בתמונות האלה כולם שם דוגמנים או יוצאי ריאליטי שרצו אולי איזה דקה-שתיים במצטבר כל חייהם...



 זה רק כדי שתבינו לשם מה המרמור על הדבר.
נמי. Need I say more?

סרטים מצויירים.. פשוט כל סרט אמיתי רציני ומתיימר נורא... כשזה מצוייר אפשר להיות שטותי בלי כל הסבר הגיוני כאילו הכל דאוס אקס מאכינה...

call me a hopeless romantic אבל ריח של ספרים ישנים פשוט עושה לי את זה...
בפעם האחרונה שביקרתי באזור האגמים בבילי שייקספיר-א-גו-גו-לנד (אנגליה) ראיתי שבכל חנות ספרים 'רגילה' מתחבא גרם מדרגות רעוע שהוביל לקומה מלאה ספרים ישנים... אפשר לאבד תחושת זמן רק מהאוצרות שנגלו לי שם.... כמובן שאימצתי את חלקם, אדגר אלן פו עם איורים של ארתור רקהם (נראה לי שזה הוא... אולי אני פשוט מאוד מאוד רוצה. לחצו כאן להבין למה), אליס בארץ הפלאות במהדורה מיוחדת, האחים גרים, כל יצירות בילי שייקספיר, מארק טווין... כולם קראו לי מתוך המדפים והיה לי נורא קשה לבחור...

לרשימה מתווסף כמובן ריח של צבע, לישון בפוך, קופסא עם נעליים חדשות, חבילה מאיביי,, שיר שאני אוהבת ברדיו, בדיקות דם, משחת שיניים, מי פה, פאי תפוחים, מגבונים, אקוניומיקה, מומינים... בית ואבאמא...

הלוואי וירד גשם שוב בקרוב

תותים פוראבר
Toot

No comments:

Post a Comment